Monday, May 23, 2011

At last

Hello people. here we go again, let me tell you about my holidays. My last entry is about the end of my diploma life, so now im on my holidays which is 4months people. im not the happiest person to have 4months holidayy. its boooring, enuff said. same routine everyday, blurgh. 

Tapi tapi tapi, my life has changed. cewahh. takda la berubah sangat. it just that now im employed! ha ha ha. okay sebenarnya impian nak berkerja ni dah terpendam dari lepas spm lagi. Dari umur yang masih gebu gebu 17 tahun lagi. Tapi impian tersebut baru tercapai di usia yang hampir menjangkau 21 tahun. 

Yes, i work there. Di mana itu tidak perlulah digembar gemburkan. korang pun tak hingin nak tahu kan. hehe. Let me tell you about how i felt being an employee. First seronok lah sebab dikelilingi baju baju yang cantik cantik dan handsome.Tapi Ya Allah penatnya berdiri =.= , now i realised i dont like to work. hahaha. tapi macam terlalu awal untuk judge suka atau tidak sebab baru seminggu je terjun ke bidang ni. amboih padahal kau kerja berapa bulan je. 

Penat. yes semenjak akhir akhir ini, itulah ayat fevret ku. Penat yang bosan disebabkan kurangnya orang datang ke kedai. Tapi InsyaAllah masa Mega sale nanti penat sebab letih melayan customer. itu seronok. sedar tak sedar sudah jam sepuluh which is masa yang dinanti nanti , masa untuk pulang ke istana masing masing. 

For the time being, let see how far i can go. maybe 2 or 3 months? haha what a very low low self confident fara. 

till then , stay tuned people =) 
tell me about yours.